Kdo nebo co vám udělalo radost?
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19508
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Kdo nebo co vám udělalo radost?
@sima nestras :D .. muj je ten s 11 .. to nemuzes poznat ... a .. ja nejsem otec .. jsem "strejda" ..
a myslim, ze kdybych mu rekl, ze je po me, tak se bude hodne branit :D .. je to sebevedomy fesak . baby na nej leti .. typicky fotbalista .. to mu jde :D
a myslim, ze kdybych mu rekl, ze je po me, tak se bude hodne branit :D .. je to sebevedomy fesak . baby na nej leti .. typicky fotbalista .. to mu jde :D
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49441
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kdo nebo co vám udělalo radost?
Zuzi to je boží !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Holaňďanka
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5801
- Registrován: stř kvě 03, 2017 9:41 pm
- Jméno a příjmení: Zuzka Wolfová
Re: Kdo nebo co vám udělalo radost?
Já mám jednu velkou radost za druhou . Nedávno se tu řešila překrásná práce se dřevem. Petr tu dělá úžasné misky a korýtka. Mi se ta jeho práce tak moc líbila, že jsem jednu mističku potřebovala mít doma. Dneska mi dorazila . Hlavně k ní mám i spoustu informací a dokonce i foto stromu ze kterého je vyrobena. Tak to je prostě kouzelná miska..... Moc děkuji
Subaru Tribečka 3.0 H6 2005
Subaru Forýsek SF 2.5 1998 ex
Subaru Forýsek SF 2.5 1998 ex
- Tsakabaru
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4697
- Registrován: pon pro 06, 2021 6:11 pm
- Jméno a příjmení: Míla
- Bydliště: Sokolovsko
Re: Kdo nebo co vám udělalo radost?
moc pekna
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19508
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Kdo nebo co vám udělalo radost?
no tak to je parada!!! at slouzi .. hlavne potřebuje rychle naplnit necim dobrym
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49441
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kdo nebo co vám udělalo radost?
Petr je fakt šikovnej !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19508
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Kdo nebo co vám udělalo radost?
o mém Vaškovi, co staví na VŠB (s týmem) formuli už jsem vám psal ...
včera jsem se dostal konečně na dílnu na "exkurzi" ... hodinu jsme obcházeli auto, věci okolo a drbali. musím říct, že je neskutečné, co ty "děcka" na škole udělají. Já to vezmu tak nějak heslovitě. Na přeskáčku.
Fotky nemám, fotit se tam nesmí, nechtěl jsem prudit
Motor, převodovka z motorky. Co mě zaujalo úplně nejvíc, bylo pneumatické řazení. pádla pod volantem. bylo to neskutečně rychlé. řadili jsme teda "nasucho" bez nastartovaného motoru. Pneumatika zmáčkne spojku a zařadí. Původní jednička tam není. Neutrál je výchozí a pak to jde 2-4 ... Rychlost zařazení a i zvuk bych přirovnal výstřelu z pistole Poháněné je to z "bomby" pro potápěče, chycené na zadku auta Tlakujou pro každý závod.
Mapu motoru ladí asi jednou ročně na brzdě. Na více pokusů nemají prostor a finance.Mapu dělají sami. Mají omezený restriktor na vstupu 20mm.
Loni 4 vstřiky. Letos přidají asi další 4.
Hromada dílů z karbonu. Taky laminujou sami. hodně řeší auerodynamiku, přítlaky. Je zajímavé vidět, jak mezigeneračně mění části auta. Letos, změnou tvaru podlahy dosáhnou změny přítlaku ze 100 na 250N při 50km/h (jen tou podlahou)
Tlumiče mají 4x z kola. Zadní tlumič z celopéra. Prý nějaká dost vysoká řada. Teď měli kolem ještě navařené snímače a monitorovali práci tlumičů ...
Obecně tam těch snímačů měli docela hodně. NEmají online telemetrii. Ale po jednotlivých závodech nebo mezi koly to napichují na noťas a stahují data.
Přetížení jezdí do 2G.
Brzdové kotouče vlastní výroba. Vypadají dobře. Jako takové ty tvarované cyklokotouče, ale tlustější odhaduju tak 8mm. Brzdiče Brembo. Dvoupísty. Nemají poměr regulace brzd předek-zadek. Řidič jen může ubírat na zadku. Místo nádobky s brzdovou kapalinou jen tlustější průsvitná hadice. Ale budou dávat nádobku. Závodní kapalina je dost agresivní. Ty "hadice" prolínají.
Má to i startér. Musí mít dle regulí. Má to alternátor. Čekal jsem, že budou jezdit bez. Prý jim bere i dost výkonu. ale zase stabilní napětí po dobu závodu. Moto baterie.
Chlazení vodou. Díky podlaze vyřešili i lepší přívod náporu k chladičům a nebude potřeba tak často pouštět větráky. Chlazení jen vodou (předpisy). Tlak 1,4bar.
Měl by být k dispozici i pohon přední nápravy pomocí elektromotorů. Ale elektrikáři prý letos zase ASI nestíhají.
Poloosy karbon, zadní náprava karbon, kovové díly z 3D tisku ... náboje dělané pětiosým obráběním ...
Letos nová převodovka vlastní konstrukce a výroby ... viděl jsem vnitřnosti .. nebyla ještě složená. Motor taky na "kusy" .. všechno popsáno, očíslováno ...
jo ... svody taky počítali. je tam extrémně málo místa. mají 4 do 1 .. stejnou délku. Víc neřešili. Pak to dělají. Pěkná pletenice
Celé auto mají v 3D na počítači vč. všech dílů. to je taky masakr. Viděl jsem simulaci aerodynamiky. Podle toho řeší pak ještě úpravy forem, kopyt před vlastní výrobou ...
disky hořčík. gumy závodní slicky ...
no .. na to, že nové auto má být za měsíc složené (nemusí jezdit, ale musí být v kupě), mají teda hromadu práce.
hele .. no .. už končím. sepsal jsem tu hromadu postřehů bez ladu a skladu tak, jak jsem kolem auta včera poletoval. musím říct, že s naprostým nadšením ... neskutečná radost tohle vidět i to, jak všechno ví a když se zeptám, odpoví, něco povolí, odmontuje, ukáže, přesně se orientuje v rámci celého auta ... PECKA
PS: nodoprdele, to je příspěvek .. delší jsem asi nikdy nenapsal
včera jsem se dostal konečně na dílnu na "exkurzi" ... hodinu jsme obcházeli auto, věci okolo a drbali. musím říct, že je neskutečné, co ty "děcka" na škole udělají. Já to vezmu tak nějak heslovitě. Na přeskáčku.
Fotky nemám, fotit se tam nesmí, nechtěl jsem prudit
Motor, převodovka z motorky. Co mě zaujalo úplně nejvíc, bylo pneumatické řazení. pádla pod volantem. bylo to neskutečně rychlé. řadili jsme teda "nasucho" bez nastartovaného motoru. Pneumatika zmáčkne spojku a zařadí. Původní jednička tam není. Neutrál je výchozí a pak to jde 2-4 ... Rychlost zařazení a i zvuk bych přirovnal výstřelu z pistole Poháněné je to z "bomby" pro potápěče, chycené na zadku auta Tlakujou pro každý závod.
Mapu motoru ladí asi jednou ročně na brzdě. Na více pokusů nemají prostor a finance.Mapu dělají sami. Mají omezený restriktor na vstupu 20mm.
Loni 4 vstřiky. Letos přidají asi další 4.
Hromada dílů z karbonu. Taky laminujou sami. hodně řeší auerodynamiku, přítlaky. Je zajímavé vidět, jak mezigeneračně mění části auta. Letos, změnou tvaru podlahy dosáhnou změny přítlaku ze 100 na 250N při 50km/h (jen tou podlahou)
Tlumiče mají 4x z kola. Zadní tlumič z celopéra. Prý nějaká dost vysoká řada. Teď měli kolem ještě navařené snímače a monitorovali práci tlumičů ...
Obecně tam těch snímačů měli docela hodně. NEmají online telemetrii. Ale po jednotlivých závodech nebo mezi koly to napichují na noťas a stahují data.
Přetížení jezdí do 2G.
Brzdové kotouče vlastní výroba. Vypadají dobře. Jako takové ty tvarované cyklokotouče, ale tlustější odhaduju tak 8mm. Brzdiče Brembo. Dvoupísty. Nemají poměr regulace brzd předek-zadek. Řidič jen může ubírat na zadku. Místo nádobky s brzdovou kapalinou jen tlustější průsvitná hadice. Ale budou dávat nádobku. Závodní kapalina je dost agresivní. Ty "hadice" prolínají.
Má to i startér. Musí mít dle regulí. Má to alternátor. Čekal jsem, že budou jezdit bez. Prý jim bere i dost výkonu. ale zase stabilní napětí po dobu závodu. Moto baterie.
Chlazení vodou. Díky podlaze vyřešili i lepší přívod náporu k chladičům a nebude potřeba tak často pouštět větráky. Chlazení jen vodou (předpisy). Tlak 1,4bar.
Měl by být k dispozici i pohon přední nápravy pomocí elektromotorů. Ale elektrikáři prý letos zase ASI nestíhají.
Poloosy karbon, zadní náprava karbon, kovové díly z 3D tisku ... náboje dělané pětiosým obráběním ...
Letos nová převodovka vlastní konstrukce a výroby ... viděl jsem vnitřnosti .. nebyla ještě složená. Motor taky na "kusy" .. všechno popsáno, očíslováno ...
jo ... svody taky počítali. je tam extrémně málo místa. mají 4 do 1 .. stejnou délku. Víc neřešili. Pak to dělají. Pěkná pletenice
Celé auto mají v 3D na počítači vč. všech dílů. to je taky masakr. Viděl jsem simulaci aerodynamiky. Podle toho řeší pak ještě úpravy forem, kopyt před vlastní výrobou ...
disky hořčík. gumy závodní slicky ...
no .. na to, že nové auto má být za měsíc složené (nemusí jezdit, ale musí být v kupě), mají teda hromadu práce.
hele .. no .. už končím. sepsal jsem tu hromadu postřehů bez ladu a skladu tak, jak jsem kolem auta včera poletoval. musím říct, že s naprostým nadšením ... neskutečná radost tohle vidět i to, jak všechno ví a když se zeptám, odpoví, něco povolí, odmontuje, ukáže, přesně se orientuje v rámci celého auta ... PECKA
PS: nodoprdele, to je příspěvek .. delší jsem asi nikdy nenapsal
Naposledy upravil(a) hamoun dne stř kvě 08, 2024 12:32 pm, celkem upraveno 1 x.
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
Re: Kdo nebo co vám udělalo radost?
To je fakt neuveritelne to len citat, nieto si predstravit tu robotu za tym.
- Holaňďanka
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5801
- Registrován: stř kvě 03, 2017 9:41 pm
- Jméno a příjmení: Zuzka Wolfová
Re: Kdo nebo co vám udělalo radost?
Rozumím jen tomu, že Vašík je skvělý, zbytek je nejspíš bezvadně složené auto . To je fajn, že ti dělá radost.hamoun píše: ↑stř kvě 08, 2024 10:40 am o mém Vaškovi, co staví na VŠB (s týmem) formuli už jsem vám psal ...
včera jsem se dostal konečně na dílnu na "exkurzi" ... hodinu jsme obcházeli auto, věci okolo a drbali. musím říct, že je neskutečné, co ty "děcka" na škole udělají. Já to vezmu tak nějak heslovitě. Na přeskáčku.
Fotky nemám, fotit se tam nesmí, nechtěl jsem prudit
Motor, převodovka z motorky. Co mě zaujalo úplně nejvíc, bylo pneumatické řazení. pádla pod volantem. bylo to neskutečně rychlé. řadili jsme teda "nasucho" bez nastartovaného motoru. Pneumatika zmáčkne spojku a zařadí. Původní jednička tam není. Neutrál je výchozí a pak to jde 2-4 ... Rychlost zařazení a i zvuk bych přirovnal výstřelu z pistole Poháněné je to z "bomby" pro potápěče, chycené na zadku auta Tlakujou pro každý závod.
Mapu motoru ladí asi jednou ročně na brzdě. Na více pokusů nemají prostor a finance.Mapu dělají sami. Mají omezený restriktor na vstupu 20mm.
Loni 4 vstřiky. Letos přidají asi další 4.
Hromada dílů z karbonu. Taky laminujou sami. hodně řeší auerodynamiku, přítlaky. Je zajímavé vidět, jak mezigeneračně mění části auta. Letos, změnou tvaru podlahy dosáhnou změny přítlaku ze 100 na 250N při 50km/h
Tlumiče mají 4x z kola. Zadní tlumič z celopéra. Prý nějaká dost vysoká řada. Teď měli kolem ještě navařené snímače a monitorovali práci tlumičů ...
Obecně tam těch snímačů měli docela hodně. NEmají online telemetrii. Ale po jednotlivých závodech nebo mezi koly to napichují na noťas a stahují data.
Přetížení jezdí do 2G.
Brzdové kotouče vlastní výroba. Vypadají dobře. Jako takové ty tvarované cyklokotouče, ale tlustější odhaduju tak 8mm. Brzdiče Brembo. Dvoupísty. Nemají poměr regulace brzd předek-zadek. Řidič jen může ubírat na zadku. Místo nádobky s brzdovou kapalinou jen tlustější průsvitná hadice. Ale budou dávat nádobku. Závodní kapalina je dost agresivní. Ty "hadice" prolínají.
Má to i startér. Musí mít dle regulí. Má to alternátor. Čekal jsem, že budou jezdit bez. Prý jim bere i dost výkonu. ale zase stabilní napětí po dobu závodu. Moto baterie.
Chlazení vodou. Díky podlaze vyřešili i lepší přívod náporu k chladičům a nebude potřeba tak často pouštět větráky. Chlazení jen vodou (předpisy). Tlak 1,4bar.
Měl by být k dispozici i pohon přední nápravy pomocí elektromotorů. Ale elektrikáři prý letos zase ASI nestíhají.
Poloosy karbon, zadní náprava karbon, kovové díly z 3D tisku ... náboje dělané pětiosým obráběním ...
Letos nová převodovka vlastní konstrukce a výroby ... viděl jsem vnitřnosti .. nebyla ještě složená. Motor taky na "kusy" .. všechno popsáno, očíslováno ...
jo ... svody taky počítali. je tam extrémně málo místa. mají 4 do 1 .. stejnou délku. Víc neřešili. Pak to dělají. Pěkná pletenice
Celé auto mají v 3D na počítači vč. všech dílů. to je taky masakr. Viděl jsem simulaci aerodynamiky. Podle toho řeší pak ještě úpravy forem, kopyt před vlastní výrobou ...
disky hořčík. gumy závodní slicky ...
no .. na to, že nové auto má být za měsíc složené (nemusí jezdit, ale musí být v kupě), mají teda hromadu práce.
hele .. no .. už končím. sepsal jsem tu hromadu postřehů bez ladu a skladu tak, jak jsem kolem auta včera poletoval. musím říct, že s naprostým nadšením ... neskutečná radost tohle vidět i to, jak všechno ví a když se zeptám, odpoví, něco povolí, odmontuje, ukáže, přesně se orientuje v rámci celého auta ... PECKA
PS: nodoprdele, to je příspěvek .. delší jsem asi nikdy nenapsal
Subaru Tribečka 3.0 H6 2005
Subaru Forýsek SF 2.5 1998 ex
Subaru Forýsek SF 2.5 1998 ex
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19508
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Kdo nebo co vám udělalo radost?
@Makovica presne ... čuměl jsem jak puk a pobíhal kolem jak malé dítě s milionem dotazů ...
oni musi udelat kazdy rok to auto nove. musi mit zasadni zmenu v kostrukci ramu, takze v podstate makaji nonstop. Kazdy rok postavi nove auto od zakladu ... zatim maji svareny ram na stojanu ... a hromadu veci okolo většinou v elementarich dilech
@Holaňďanka jo .. radost obrovskou musim rict, ze nastesti vsecky decka (doufam, ze dcera za tyden a něco odmaturuje :D ) a to auto vůbec neni bezvadne ani bezvadne slozene .. ale je to peckáááááááá
oni musi udelat kazdy rok to auto nove. musi mit zasadni zmenu v kostrukci ramu, takze v podstate makaji nonstop. Kazdy rok postavi nove auto od zakladu ... zatim maji svareny ram na stojanu ... a hromadu veci okolo většinou v elementarich dilech
@Holaňďanka jo .. radost obrovskou musim rict, ze nastesti vsecky decka (doufam, ze dcera za tyden a něco odmaturuje :D ) a to auto vůbec neni bezvadne ani bezvadne slozene .. ale je to peckáááááááá
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
Re: Kdo nebo co vám udělalo radost?
@hamoun Je to hrozně zajímavé.
Pokud by byla možnost se někde dostat třeba k nějakému ofiko videu, kde to budou prezentovat, tak bych se rád na to podíval.
Edit: Tohle to asi neni, co? To video je z roku 2015
Pokud by byla možnost se někde dostat třeba k nějakému ofiko videu, kde to budou prezentovat, tak bych se rád na to podíval.
Edit: Tohle to asi neni, co? To video je z roku 2015
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49441
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kdo nebo co vám udělalo radost?
Petře to je jedním slovem boží !!!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Kdo nebo co vám udělalo radost?
Paráda, neskutečné!
Takhle má vypadat studium na VŠ! (jako byvaly Ostravak jsem na synky pyšny jak cyp )
Kluci mají honičku, ale věřím, že je to musí neskutečně bavit.
Když si vezmu, co dneska z bohužel většiny VŠ vyjde za absolventy ... tak tihle kluci můžou po VŠ rovnou naskočit do opravdového vývoje aut jako zkušení odborníci.
Respekt!
Petře @hamoun Určitě dál postuj takové příspěvky ... je to super.
Držím jim palce, ať se jim daří!
Takhle má vypadat studium na VŠ! (jako byvaly Ostravak jsem na synky pyšny jak cyp )
Kluci mají honičku, ale věřím, že je to musí neskutečně bavit.
Když si vezmu, co dneska z bohužel většiny VŠ vyjde za absolventy ... tak tihle kluci můžou po VŠ rovnou naskočit do opravdového vývoje aut jako zkušení odborníci.
Respekt!
Petře @hamoun Určitě dál postuj takové příspěvky ... je to super.
Držím jim palce, ať se jim daří!
Naposledy upravil(a) jatros dne stř kvě 08, 2024 12:26 pm, celkem upraveno 1 x.
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19508
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Kdo nebo co vám udělalo radost?
@bushman1 tohle (to video) je druhá generace .. ukazoval mi ji .. bylo to diky te kapotazi (i kdyz karbonove) hodne tezke ...
meli tehda nejakeho sponzora, ktery to množství karbonu chtěl a zaplatil momentalne je tento model predelan na simulator. je na nem obrazovka .. misto motoru vzadu pocitac, je tam zabudovany volant a kluci, kdyz se potrebuji odreagovat, jezdi assetto corsu berou to i na vystavy pro veřejnost ...
teď dělají devátou generaci. sedmá prý byla nejlepší
@VDC je .. dekuji
zajimave je, ze se potykaji s nedostatkem lidi v tymu ..
ted budu parafrázovat vcerejsi diskusi na tohle téma:
mladi to dneska delat nechteji nebo pocitaji s tim, ze budou ridit .. ne stavet ... a az ten 120kg mladoch pochopi, ze proste ridit nebude, odchazi ...
to, ze nedrzeli v zivote flexu, nevadi. to by se naucili. ale nikdo nevydrzi a po prvotnim stadiu, kdy je s nima vice prace nebo uzitku, to bali ..
jo .. a mladí neumějí ani s pilníkem .. fakt to vypadá, že by to zajíc vykousal lépe :D
Vašek tam tráví veškerý čas. třeba 10hodin denně ... školu dává. má individuální (ale ne studium prodlužující) plán. s tím trochu bojuje, že už to tak asi nechce, že je to pak na konci semestru děsná makačka dodělat zápočty a zkoušky.
@jatros DIKY ..
oni tam pak nekteri i "naskakuji" .. delaji na R5 ve skodovce, občas nekdo pry skonci i u tymu F1 ...
meli tehda nejakeho sponzora, ktery to množství karbonu chtěl a zaplatil momentalne je tento model predelan na simulator. je na nem obrazovka .. misto motoru vzadu pocitac, je tam zabudovany volant a kluci, kdyz se potrebuji odreagovat, jezdi assetto corsu berou to i na vystavy pro veřejnost ...
teď dělají devátou generaci. sedmá prý byla nejlepší
@VDC je .. dekuji
zajimave je, ze se potykaji s nedostatkem lidi v tymu ..
ted budu parafrázovat vcerejsi diskusi na tohle téma:
mladi to dneska delat nechteji nebo pocitaji s tim, ze budou ridit .. ne stavet ... a az ten 120kg mladoch pochopi, ze proste ridit nebude, odchazi ...
to, ze nedrzeli v zivote flexu, nevadi. to by se naucili. ale nikdo nevydrzi a po prvotnim stadiu, kdy je s nima vice prace nebo uzitku, to bali ..
jo .. a mladí neumějí ani s pilníkem .. fakt to vypadá, že by to zajíc vykousal lépe :D
Vašek tam tráví veškerý čas. třeba 10hodin denně ... školu dává. má individuální (ale ne studium prodlužující) plán. s tím trochu bojuje, že už to tak asi nechce, že je to pak na konci semestru děsná makačka dodělat zápočty a zkoušky.
@jatros DIKY ..
oni tam pak nekteri i "naskakuji" .. delaji na R5 ve skodovce, občas nekdo pry skonci i u tymu F1 ...
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008